BBN3402SATU2020: MINGGU8 TWITTER

   


TERJEMAHAN TWITTER 


Berhenti bimbang! belajar untuk mempercayai yang Maha Kuasa dalam semua keadaan, walaupun anda tidak dapat melihat gambaran keseluruhannya. dia tahu apa yang harus diberikan kepada anda, bila masa harus diberikan kepada anda. dia tahu apa yang anda perlukan & bila anda memerlukannya. dia tahu bagaiman meletakkan anda di tempat yang tepat pada waktu yang tepat dengan orang yang tepat.



fikiran anda boleh menjadi sahabat anda atau musuh terburuk. latih dengan baik. sekiranya tidak, ia akan menganggap anda sebagai tuannya, ia akan melakukan sesuka hati, ia akan menjadi negatif, kemurungan & ia menjadi kekuatan yang menyeret anda ke bawah dan bukannya menolong anda. sentiasa bawa ke positif. 



jangan menderita dalam diam. jangan simpan semuanya di dalam. kongsikan kepada Yang Maha Kuasa. bawa dia ke dalam keyakinan anda. ceritakan semuanya kepadanya. dia satu-satunya yang akan mendengar dan bertindak balas. dialah satu-satunya yang dapat dan akan memberikan ketenangan batin yang anda inginkan dan idamkan. 


sekiranya anda ragu-ragu bahawa anda akan berjaya melalui ujian anda, lihatlah kembali dan lihatlah bagaimana Yang Maha Kuasa telah memihak kepda anda serta memberkati anda dengan begitu banyak. ketahuilah bahawa ia tidak berlaku secara tidak sengaja. dia merancannya dengan teliti unruk anda. jangan anggap remeh begitu sahaj. terima kasih untuk semua kebaikan. 

bukti kehadiran


Comments